tiistai 30. kesäkuuta 2015

Uusia tuulia.....

Kohta olen vuoden jo päivitellyt tänne omia ajatuksiani, kokemuksiani, fiilistelyjä jne. Tässä matkan varrella olen oppinut itsestänikin jotain ja onhan se totta, että kun laittaa paperille omia ajatuksia saa ihan uutta perspektiiviä ajatuksille. Siksipä päätin tehdä pieniä muutoksia tähän omaan blogiin. "Vierivä kivi ei sammaloidu" :). Koko ajan eteenpäin niin, että kehitytään (minä ihmisenä!).

Tulen vaihtamaan blogin nimeä. Matkan varrella olen huomannut ja todennut senkin, etten ole liian vanha yhtään mihinkään. Siksipä nimi tulee muuttumaan. Uusi nimi on Never2old. Samalla sisältö mahdollisesti tulee laajenemaan. En pelkästään ihmettele, mihin kaikkeen pystyn iästä huolimatta tai miten olemukseni ja ajatukseni muuttuvat. Tulen edelleen pohtimaan elämän kulkua ja kaikkea siihen liittyvää, mutta lisätään tänne myös "hömppää". Kaikkea mitä nyt naisena on hyvä ottaa huomioon esim. kesälomareissuun lähtiessä. Mä opin koko ajan lisää tästä kauneuden ihmeellisestä maailmasta, niin miksipä en niitäkin tänne laittaisi...ihan vaan omaksi ja teidän iloksi :) !

Nautitaan nyt ihanasta auringon paisteesta ja tästä niin ihanasta kesästä! <3


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä ettet jätä meitä kokonaan, Never2old. ! T. SS

Unknown kirjoitti...

Juu, se ei ole ollenkaan tarkoitus ;).