keskiviikko 20. elokuuta 2014

80 -luvun ylellisyys

Viimeisien vuosien aikana, ehkä enemmän viimeisten kolmen vuoden aikana, olen ollut enemmän kiinnostunut naisellisuudesta(ni). Pitkälle yli kolmenkympin pääsääntöisesti kuljin verkkareissa, tennareissa ja ponnari päässä. Kiitos rakkaan mieheni, rakkaan ystäväni, jota kiinnostaa estetiikka niin sisustuksessa kuin asusteissa, ovat opettaneet minutkin löytämään kauniita asuja, asusteita, asioita joista voi nauttia! Joku voi kutsua sitä muodin seuraamiseksi tai ihan miksikä vaan, mutta minulle tämä on uusi ilmiö. Olen "opetellut" kävelemään ja käyttämään korkokenkiä ja ah! kun nekin ovat niin kauniita niin miksipä ei niitä näyttäisi kaikille. Huolimatta siitä, että olen jo 173 cm pitkä ja korkkareiden kanssa yli 180 nautin sen tuomasta naisellisuudesta :). Onneksi mieheni ei piittaa, että hän jää lyhyemmäksi kuin minä. Hänhän niitä korkkareita minulle ostaa!

Mutta palatakseni siihen, mistä minun piti kirjoittaa, oli kaunis löytö netistä. Olen alkanut enemmän seuraamaan muotia blogien, lehtien ja tyyli.com kautta ja sieltä saakin kivoja vinkkejä päivän asuihin. Haalarit! En olisi vuosi sitten uskonut, että hurahdan haalareihin! Kaipasin jotain vaatetta töihin, joka on sopivan viilee, eikä paljastele liikaa. En tykkää käyttää töissä hameita tai mekkoja, jotka ovat liikaa polven yläpuolella, vaikka jotkut käyttävät jopa minihameita. Joten törmäsin sitten netissä siniseen haalariin. Väriin ihastuin heti, ja kun sain vaatteen kotiini, materiaali onkin ihanan kevyttä! Tuntui kuin ei olisi päällä ollut mitään! Hyvin monikäyttöinen ja ihana!! :) Mieheni tosin totesi, että "eikö nuo ollut muotia joskus 80-luvulla?". No, oli miten oli, tämä 80-luvun muoti-ilmiön luoma luomus on kyllä ihanan ylellisyyttä päällä.

Enkä taida olla liian vanha käyttämään haalaria, vai mitä? ;)



Ei kommentteja: