maanantai 17. elokuuta 2015

Blogihaaste! :D

Voi jee! Mä sain blogihaasteen :D. Siis vaikka haastajana onkin rakas siskoni, Aromia Elämään -bloggaaja, niin silti! Mä olen ihan onnessani...joten haastekysymyksien kimppuun!

Eli haastekysymysten perästä löytyy mun vastaukset:

1. Mikä on lempiruokasi?

- Mun ehdoton lemppari on sushi! Mutta perässä tulee äitin tekemä maksakastike <3.

2. Kuinka vaikeaa oli keksiä blogille nimi?

- Loppujen lopuksi ei ollut, kun mietin tätä omaa vanhenemista ja sitä, miten se vaikuttaa mun haasteiden toteuttamiseen urheilun saralla. Alkuunhan toki blogin nimi oli 2old?, mutta tässä matkan varrella olen todennut ettei ikä ole este, joten muutin nimen siksi Never2old.

3. Mihin maahan muuttaisit asumaan, jos pitäisi muuttaa?

- Vastaisin mielelläni Italia, johon olen ihastunut. Mutta haaveilen niin paljon lämpösessä asumisesta ympäri vuoden, että maa voisi olla ihan hyvin vaikka Australia, jonne matkustamisesta olen kauan haaveillut.

4. Mikä oli / on haaveammattisi?

- Mulla oli pienenä niitä monta! Halusin malliksi, hävittäjälentäjäksi ja opettajaksi. Myöhemmin tämä opettaminen / ohjaaminen on säilynyt ja nythän sitä työkseni teenkin. Ehkä nyt on uusien haaveammattien vuoro ;).

5. Minkä tuotteen / asian friikki olet?

- Huh! Meinasin ensin vastata, että aika monen. Mutta koko aikuisikäni olen vouhottanut hyvästä ravinnosta ja liikunan tärkeydestä (nyt siis ihan työksenikin jo monta vuotta), eikä siitä tule loppua. Mulle erittäin tärkeä; hyvä ravinto. Ja haluan niin kovasti kaikkien rakastavan itseään niin paljon, että satsaisivat oikeanlaiseen ravintoon.

6. Mikä vuosikymmen on / oli elämäsi parasta aikaa (kasari, ysäri, 60-luku, muu)?

- Tähän mun täytyy vastata kyllä 2000 luku, ehkä siitä ensimmäinen kymmenys.

7. Lempimusiikkisi / -artisti?

- Anastacia!

8. Mihin olet nyt tyytyväinen?

- Uuuuuh.....pitäiskö tähän vastata ajatellen laajemmin vai kapeammin?? No, sanotaan vaikka treeneihin!

9. Mitä kirjaa suosittelisit?

- Tämä kirja teki minuun suuren vaikutuksen. Mun yksi motto on "Minä itse valitsen oman polkuni, kukaan ei tee sitä mun puolesta" ja tämä kirja jotenkin vaan vahvisti sitä. Itsensä motivointia, positiivista ajattelua...jokaisen pitäisi lukea tämä: Ei enää selityksiä, valitse vapaus by Wayne W. Dyer.

10. Missä olet hyvä?

- Hahaa!! Tämähän on kun suoraan mun suusta mun asiakkaille. Ja nyt pitäisi itsekkin osata vastata tähän :). Haluan sanoa, että olen hyvä kaikessa mihin ryhdyn sata lasissa. Ja sata lasissa koko ajan vedän, joten ei toi voi ihan pitää paikkaansa ja kuulostaa vielä älyttömän ylimieliseltä. Lyhyesti siis: olen hyvä työssäni, olen hyvä äiti ja hyvä ystävä.

11. Aamu vai ilta?

- Ou nou, sekä että. Ja haluan perustella. Aamu hiljaisuus, aamuaurinko, rauha, ihan paras hetki käydä lenkillä ja nauttia rauhasta. Aamun pitkät pötköttelyt....
Illan auringon lasku, iltatee kynttilät palaen, rauhoittuminen, pääsee nukkumaan :D. Mä olen kova nukkumaan ja ihana mennä ajoissa nukkumaan, mutta aamullakin on ihana nukkua pitkään.

Kiitos haasteesta!

Haasteen heitän Sinulle, lukijoilleni, bloggaajalle, jolla on alle 200 lukijaa. Alla kysymykseni:

1. Mikä on elämäsi motto?
2. Mikä on suurin haaveesi?
3. Mikä ajaa sinua eteenpäin?
4. Lempi tapasi liikkua (kävely, pyöräily, juoksu)?
5. Lempi kasvis?
6. Lempi ruokasi?
7. Miten hemmottelet itseäsi?
8. Parasta just nyt?
9. Lempi asusi?
10. Missä maassa asuisit mieluiten?

Ihanaa viikkoa!


Ei kommentteja: