maanantai 24. marraskuuta 2014

Vuoden asuja

...näin sitä yhdistellään

Töissä vähän rennommin

Lennolle rennompaa

Viileämpänä kesäpäivänä

Keikalle

Jotain kivaa päälle töihin
Olen tainnut jo jossain aiemmin mainitakin, että olen vasta nyt nelikymppisenä tajunnut yhdistellä asuja. Ei aina vaan farkut ja joku paita. Vaan oikeasti voi laittaa jotain pitsisempää jakun alle töihin jne. Kuten huomaatte, huivit on mulle ihan ykkösjuttu! Rakastan huiveja! Ja voi, hattuja haluaisin vaikka kuinka monta! Niitä vaan ei mulla ole, johtuen ehkä siitä, etten ole löytänyt itselleni sopivia. Mulla on vaan niin pieni pää, että valtaosa hatuista, mitä olen kokeillut, pyörii mun päässä. Mutta mä niin haaveilen ihanasta huopahatusta, liereillä tottakai!

...ja vapaa-ajalla....

Pihalle tummaa!

Kesällä myös ihanat lampaankarvatossut!

Arkeen kun juhlaan lempparimekko!!

Kesän ihan ehdoton suosikki!
Sori, kuvat ei todellakaan ole mitään hyvälaatusia, kännykällä kun niitä räpsin pääosin. Mutta todennäköisesti tulette näkemään näitä vaatteita jatkossakin. Suosikkejani kun ovat! 
Mustavalkoinen Diane von Furstenberg on ihan ehdoton löytö netti kirpputorilta, joka sopii niin töihin kun juhlaankin. Ja lampaankarvatossut on mulla (kuten huomaatte) käytössä niin kesällä kun talvellakin. Ehkä heinäkuun kokonaisuudessa olin ilman, ei paleltanut varpaita :). Ihanat! 
Ja viime kesän löytö, haalaripuku on niin luksus päällä etten voi käsittää. Se saikin ihan oman kirjoituksen tänä kesänä tänne mun blogiin. :)

Michael Kors.....<3
Viimeisenä vaan ei yhtään vähäisenä tämän kesän löytöjä myös, Italiasta outlet -kylästä. Ihastuin tähän erikoiseen neuleeseen ja värihän on mitä ihanin...pirteä!

Tässä nyt joitakin asukokonaisuuksia tältä vuodelta. Katsotaan, mitä asukokonaisuuksia vielä keksinkään tänä vuonna. Yksi inspiksen lähde on....tattadaa: Olivia! Muun muuassa sieltä saan hyviä ideoita vaateyhdistelmiin.


Mahtavaa viikon alkua! :)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Välillä olet niin erinäköinen :-)