keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Nautitaan auringosta vielä.....

Aamuisin tuntee, että syksy on tullut...alkaa olemaan melkoisen viileää. Mutta aurinko kuitenkin lämmittää ihanastai päivisin :).

Mun piti jo aiemmin kirjottaa viikonlopusta, mutta eihän tässä ole ehtinyt. Viikonloppuna nautittiin auringosta sen mitä treenivedon ja treenaamisen ohella ehti. Käytiin koko perheen voimin pallottelemassa tenniskentällä ja ai miten ihanasti se kulki! ...kun oli hitaammat pallot. Haimme intersportista tyttöjä (ja meitä) varten hitaammat pallot, että voi harjoitella. Kieltämättä miehelle ja mulle ne hitaammat pallot oli myös ihan loistovalinta! Normipalloilla tahto tulla vähän pitkiä ja korkeita :D. Vaatii siis vähän lisää harjoitusta!


Mutta hiki tuli! Välillä pelasin tyttöjä JA mun miestä vastaan. Heillä oli kivaa kun juoksuttivat mua laidalta toiselle. Kieltämättä kivaa oli mullakin :D. Ihan mahtava laji koko perheelle! Suosittelen! Ja jos mahdollisuudet ovat yhtä hyvät kuin meillä. Meillä kenttä on 500 m päässä urheilupuistossa, jossa voi siis myös pelata säbää, korista, futsalia, beach volleytä ja vieressä on vielä iso lasten leikkipuisto ja fudiskentät. Siis mitä vaan voi tehdä. Ihan loistava paikka lapsiperheille, lapsille, nuorille, aikuisille.... Seuraavaksi jo puhuttiin, että hommataan korispallo. Päästään tyttöjen kanssa pallottelee vähän toisella tavalla.
Ihanaa fiilistellä eri lajien parissa! Siihen mä en oo koskaan liian vanha. Mä niin rakastan eri urheilumuotoja <3.

Tulipa samalla intersport keikalla hommattua edellisen vuoden mallistosta myös talvilenkkarit. Lenkkeily on niin helppo laji. Sen kun laittaa tossut jalkaa ja lähtee juoksemaan. Mä tykkään tehdä sitä kesät talvet. Ei ole aiemmin tullut hommattua lenkkareita nastoilla, vaikka sitäkin olen suunnitellut jo muutaman talven. Nyt vihdoin! Ei tarvii enää jännittää liukkautta, sen kun paahtaa vaan... :)


Vaikka se aurinko lämmittääkin mukavasti, oli pakko varautua illan viileyteen. Käytiin kävellen myös mun isällä, joka nyt asuu linnuntietä kilsan päässä. Päätettiin lähteä vielä nauttimaan ihanasta säästä. Tytöt pyöräili ja me käveltiin. Ihan mahtava keli! Voi kun tämä jatkuis vielä pitkään......!

Nautitaan vielä auringosta ja ulkoilma aktiviteeteista! Siihen ei ole kukaan liian vanha! <3




Ei kommentteja: